Nog 6 dagen....

13 juli 2019 - Elst, Nederland

Paspoorten geregeld, uittreksels gemeente zijn binnen, koffers staan klaar...

Wat moeten we allemaal meenemen en vooral wat past er allemaal in de koffer... das best effe wennen, omdat we normaal zo'n beetje alles in de auto stoppen wat we ook maar denken nodig te gaan hebben en met best een grote auto kan er ook veel mee. Dat zal nu anders zijn!

Omdat het winter is in Zuid-Afrika (overdag maximaal 20 graden) koelt het er 's avonds behoorlijk af en met de avond safari's in het vooruitzicht nemen we ook maar warme kleren mee, want koud hebben brrr dat is niks!

Het aftellen is nu echt begonnen, nog 2 dagen werken, nog een stukje meekrijgen van de Nijmeegse 4daagse en dan staat volgende week vrijdag om 5.00 uur onze taxi klaar....

IMG_6840

1. Esther:
    13 juli 2019
    Leuk! Wordt vast een geweldige vakantie.
  2. Pa en ma:
    13 juli 2019
    Zo te horen en te zien zijn jullie er al klaar voor,
  3. Petra Merkus:
    Dat wordt een super vakantie alleen een uitdaging want 23 kilo is de max 🤣🤣🤣
  4. Pa en ma:
    13 juli 2019
    Goed zo, we wensen jullie een fijne vakantie toe en hopen dat jullie zullen genieten van al het moois dat jullie te zien krijgen.
  5. Caroline van Welie:
    13 juli 2019
    spannend!!! Hoop dat jullie een leuke vakantie hebben.
    Geniet er maar lekker van!
  6. Ine:
    13 juli 2019
    Ik ben ook druk met pakken 😊 ik denk dat mijn koffer te klein is zoals altijd 😂
  7. Karin:
    14 juli 2019
    Ik wens jullie een prima vlucht en heel veel plezier, dat de big five maar voor jullie camera mag komen 🙋‍♀️ Gr Karin