Op naar huis!

7 augustus 2019 - Hier Zit Mijn Hoekkamer 30 M2, Zuid-Afrika

Vanmorgen lekker uit geslapen, omdat we pas vanavond vliegen hebben we besloten om 2 kamers aan te houden om straks nog even te kunnen opfrissen.

Na het ontbijt lopen we nog even de stad in. De kids willen nog shoppen bij de levi’s outlet. Niet alleen de kids shoppen.

Daarna gaan Rik, Marcel en Erik nog het fort bezoeken, de rest gaat niet mee want die vinden het ouwe meuk!

Danee wil al de hele vakantie naar de AJAX Cape Town shop, maar dat is niet meer gelukt. En wat zijn we dan zonder Riaan. Hij gaat als verrassing shirts voor de meiden kopen. Wat zijn ze blij!!

1EA6CC8D-9606-4F5B-BC42-D1B590648F6F

De kids bezoeken nog de Mac en wij gaan lekker lunchen. Het smaakte prima. Terug naar het hotel. Koffers inpakken en opfrissen. We nemen dan afscheid van een aantal mensen van de groep die nog wat dagen langer blijven. Wij vertrekken om 19 uur naar het vliegveld. Gelukkig gaat daar alles lekker vlot en nemen we afscheid van Riaan en JR.

B98F8459-76F0-471A-B447-AC357714547C

EEBFA74D-D3B4-4DCC-940C-BABC27CA9378

Met de familie Relou eten we nog een hapje voordat we gaan boarden. We hebben genoten met z’n allen maar het is toch fijn om weer naar huis te gaan!

1. Tineke:
    7 augustus 2019
    Goeie reis terug en tot morgen ✈️
  2. Pa en ma:
    7 augustus 2019
    We wensen jullie een goede vlucht en zijn weer blij als jullie weer veilig thuis zijn. En tot gauw. Dikke knuffel van ons.
  3. Petra Merkus:
    8 augustus 2019
    Een goede terugreis en dan nog lekker nagenieten 💋😘💋
  4. Mieke:
    Bijna thuis nu, welcome Home allemaal 😘🤗🥰
  5. Karin:
    8 augustus 2019
    Een hele goede terugreis toegewenst en ik zie je volgende week weer, dan kom ik wel een keer langs voor een “live” verslag