Panoramaroute

23 juli 2019 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

We mochten vanmorgen uitslapen tot 7 uur! En wat denk je..... om 6 uur wakker hè...

Maar goed na een lekker ontbijtje gaan we op pad. Eerst langs de grootste Baobab (soort boom) ter wereld, dan rijden we door over de panorama route waar we verschillende keren stoppen bij mooie uitzichtspunten. We rijden door de op 3 na grootste canyon ter wereld. Bij Bourke's Luck lopen we over de grote stenen, langs en over de watervallen. Het is heerlijk om hier te zijn al geeft het wat natte voeten...

Onderweg komen we een grote bosbrand tegen, we kunnen er gelukkig nog net langs, we rijden naar Wonderuitsig en Gods Windows mooie vergezichten over de canyon.

IMG_2375

Na een heerlijke verlate lunch van salades en pannenkoeken reizen we door naar ons hotel Little Pelgrimshotel, mooie nieuwe kamers, leuk zwembadje. Straks lekker eten en dan weer vroeg naar bed, morgen gaan we nog een keer op ochtend safari in een ander deel van het Krugerpark.

IMG_2421

1. Ine:
    23 juli 2019
    Wat een geweldige reis !!
  2. Ine:
    23 juli 2019
    Wat een geweldige reis !!
  3. Pa en ma:
    23 juli 2019
    Mooie dag zo te zien, is het een leuke groep.Hoe is de temperatuur bij jullie? Veel liefs van ons.
  4. Teun:
    23 juli 2019
    Ziet er weer prachtig uit vandaag. Veel plezier nog daar.
  5. Mieke:
    23 juli 2019
    Ik geniet met jullie mee, leuk verhaal Naatje en prachtige foto’s, gadoorgadoorzo 🥰
  6. Maaike:
    23 juli 2019
    Prachtig, Maaike geniet ook erg van jullie verhalen en foto's.
    Het gaat heel goed met haar, dus geen zorg.
  7. Karin:
    23 juli 2019
    Wat een prachtige natuur en dan komt t op de foto nooit zo over dan wanneer je daar staat en alles opneemt het complete plaatje met geluiden en geuren!