Dat was het dan!

8 augustus 2019 - Elst, Nederland

Gisterenavond om 23.05 uur zijn we vertrokken uit Kaapstad, na een redelijk rustige vlucht met wisselende slapers waarvan Senne toch wel het langst heeft geslapen (heeft niet eens het opstijgen mee gekregen) landen we om 10.25 uur op Amsterdam.

5FFA4B7F-E655-41F1-B189-65CEBFE1A6F2

8361B842-3F1C-4C30-892D-67811207227D

We nemen afscheid van de groep en als we onze koffers hebben worden we door vriendinnen van Danee en haar co-ouders al opgewacht. Super lief.

De taxi is er al en we kunnen heerlijk instappen. Op naar huis!

26F479AC-2A03-4A1C-BBFA-C242E629A5AE

Vermoeid maar dankbaar voor deze prachtige reis sluiten we de dag af! Dankjewel voor het volgen van onze avonturen!

1. Mieke:
    8 augustus 2019
    Ik dank jullie voor alle mooie foto’s en Naatjes mooie verhalen.
    Heb ervan genoten. Fijn dat jullie er weer zijn en ik kom gauw om de smeuïge details te horen. Slaap lekker 😘🤗
  2. Diane Bouman:
    8 augustus 2019
    Geweldig om zo een indruk van jullie belevenissen mee te krijgen.
    Wij kijken uit naar het fotoboek en de bijbehorende verhalen.
    Slaap lekker, tot snel. Xxx
  3. Caroline van Welie:
    8 augustus 2019
    Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Wij hebben de verhalen en foto gevolgd en ervan genoten. Was leuk om het zo mee te beleven.

Groetjes van Theo en mij
  4. Pa en ma:
    8 augustus 2019
    Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt, ook wij hebben er van genoten van jullie mooie verhalen en foto's. Veel liefs van ons en tot gauw.
  5. Ine:
    8 augustus 2019
    Het was super om dit samen te doen! Wat een fantastische reis, super trots op de ( klein ) kids, vaak vroeg opstaan en vele kilometers in de bus en dat alles zonder te mopperen!
    Een reis om nooit meer te vergeten .❤️😘
  6. Esther:
    9 augustus 2019
    Ik heb genoten van jullie reisverhalen. ❤️
  7. Karin:
    9 augustus 2019
    Fijn om te lezen dat jullie een goede vlucht hebben gehad, geniet van t weekend en tot volgende week 🙋‍♀️ (Geniet nog wel even lekker na van de mooie reis)