Kaapstad

5 augustus 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Na een heerlijk ontbijtje vertrekken we richting Kaapstad, het is gelukkig niet zo ver, zo'n 40 kilometer. Alleen gebeurt er wel iets wat we de afgelopen weken niet gezien hebben. Er zijn wolken en erger nog er komt spul uit wat we bijna niet meer herkende....regen!

IMG_3460IMG_3464

Door de harde wind en regen van vanmorgen gaat het geplande bezoek aan Robbeneiland niet door. Jammer, maar we treuren er niet op. Met de bus rijden we naar het uitzichtpunt om de tafelberg te zien....helaas we zitten we midden in de bewolking... we moeten er allemaal wel een beetje om lachen en dalen we weer af richting het centrum voor een koffiestop met hele lekkere citroenmerengue, toch Senne!! Gelukkig begint het al op te klaren en verkennen we lopend Kaapstad. We kopen nog wat souveniertjes en vertrekken dan richting het hotel.

IMG_3467

Het gaat niet helemaal goed met de kamerindeling, maar dat zou opgelost worden als we terug zijn van het eten... JR is zo lief om ons met de bus naar de Waterfront te brengen. Met een deel van onze groep shoppen we wat, drinken koffie met hele lekkere taart en gaan vervolgens eten bij Den Anker, een Belgisch restaurant met je raad het al Belgische bieren en bitterballen en wie zou er nu het blijste ei van de familie zijn???

cff64118-300c-49e6-9ad2-b5c227143be541bad032-013f-4652-8aa3-7538d51ac11e

Met de taxi terug naar het hotel en alweer een dag voorbij. Inmiddels heeft iedereen ook een lekker bed om te slapen, dus we zeggen tot morgen dan maar!

1. Mieke:
    5 augustus 2019
    Geniet van de laatste dagen allemaal, doe je een appje als jullie geland zijn Ine 😘🤗😎
  2. Pa en ma:
    6 augustus 2019
    Dat was me wel een dag, maar alles is toch goed gekomen. Geniet van de laatste dagen. Groetjes van ons.