Kaap de Goede Hoop

6 augustus 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Wat een prachtige dag was het vandaag, al begon deze met druilerig weer, knapte het zienderogen op aan het begin van de middag en dat was erg fijn met de wandeling die we voor de boeg hadden.

We begonnen de dag  met een korte boottocht over de zee naar het zeeleeuweneiland. Ook nu was de zee best wel ruig en dus besloot Rik aan wal te blijven voor een rondje door de haven. De rest ging wel mee op pad, de heen en terug weg duurde langer als het moment dat we daadwerkelijk bij het eiland waren, maar ach ja het was leuk om de zeeleeuwen te zien zwemmen en slapen....

IMG_3498

Daarna gaan we op weg naar de pinguïns, het was net een grote dierentuin maar dat mag de pret niet drukken. Hoogte punt van de dag was toch wel de busrit langs prachtige stranden, door de bergen er naar toe en niet te vergeten de wandeling naar Kaap de Goede Hoop. We waaiden er bijna van af...

IMG_3529

Eerst liepen we naar de vuurtoren waar we een prachtig uitzicht hadden op Kaap de Goede Hoop en vervolgens vanaf de parkeerplaats naar beneden  via trappetjes en rotsen. Het was een prachtige, pittige wandeling, maar o zo mooi....

IMG_3558IMG_3606IMG_3614IMG_7408IMG_7399

Vanavond hebben we voor het laatst met de hele groep gegeten in de Waterfront, het smaakte weer prima. De kids gingen nog een keer in het reuzenrad en dan komt er toch bijna een einde aan deze prachtige vakantie. We hebben inmiddels ingecheckt en morgen hebben we nog een dagje in Kaapstad vrij om te doen waar we zin in hebben. Eerst lekker uitslapen en dan na het ontbijt nog naar de Bo Kaap en het Nederlands fort, de rest van de dag zien we wel wat er nog op ons pad komt.

Tot snel allemaal.

O ja we zouden het bijna vergeten, we hebben toch nog de Tafelberg gezien vandaag!

1. Pa en ma:
    6 augustus 2019
    Dat was weer een prachtige dag, wat hebben jullie een prachtige reis gehad. Welterusten. Groetjes en tot gauw.
  2. Loes:
    7 augustus 2019
    Mooiiiii! Wat hebben jullie veel gezien! Prachtige ervaring voor het leven😊
    Goed terugreis allemaal😘
  3. Petra Merkus:
    7 augustus 2019
    Amazing om te lezen dat jullie het zo goed naar de zin hebben en wat een geweldige indrukken moeten jullie hebben opgedaan. Wij zitten te popelen om naar alle persoonlijke verhalen te luisteren. Geniet nog even lekker van jullie vrije dag 😘
  4. Jackie:
    7 augustus 2019
    Genieten nog maar even van al het moois !!!!
  5. Karin:
    7 augustus 2019
    Wat een overweldigende natuur, mooi hoor, heerlijk zo’n prachtige reis samen!
  6. Mieke:
    8 augustus 2019
    Oeps bijna jullie laatste vakantiedag overgeslagen. Ik heb genoten van je verhalen en je foto’s Nathalie. Goede reis naar huis 😎😘🤗