Stellenbosch

4 augustus 2019 - Somerset West, Zuid-Afrika

De laatste dag met veel kilometers voor de boeg, maar wel één met prachtige uitzichten over de bergen en wijngaarden.

We rijden over de route 62 naar Stellenbosch. Eerst nog een koffiestop in het zonnetje. Ben benieuwd hoeveel zon we nog gaan zien, want we rijden richting het minder mooie weer. Maar eerst nog genieten.

ACA28BCB-C29E-458E-997B-70A00A6999B6

We lunchen aan de rivier bij  Viljoensdrift en er kan wijn geproefd worden. Dat is voor sommige van ons wel weggelegd.

9EF9C29D-FA7B-45A9-B931-33241158C321

Dan rijden we door naar Stellenbosch, we redden het niet om op tijd te zijn voor de start van de F1, dus kijken we weer op mobieltjes totdat JR ons dropt voor de pub. Snel naar binnen en naar Max kijken!

6C190E3F-7536-4627-9D30-5B161E7412B7

De andere helft gaat naar ome Sammies zijn winkel effe shoppen en verkennen Stellenbosch.

We zijn nu ingecheckt in een groot modern hotel. Morgen vertrekken we naar de laatste bestemming van onze reis!

1. Maaike:
    4 augustus 2019
    heel veel plezier deze dagen gr maaike
  2. Pa en ma:
    4 augustus 2019
    Het begint nu echt te korten naar zo'n geweldige reis , geniet nog maar lekker. Groetjes van ons.
  3. Mieke:
    4 augustus 2019
    Een geweldig mooi reisverslag Nathalie, hoop wel dat er nog wat komt....
    Geniet van de laatste dagen aan zee allemaal 😘🥰😍❤️
  4. Mary:
    4 augustus 2019
    Wat een mooie reis . Geniet van de laatste "rustige" dagen.
  5. Petra Merkus:
    5 augustus 2019
    Zit het er alweer bijna op. Geniet er nog intens van 😘
  6. Karin:
    5 augustus 2019
    Geniet er nog maar van zolang jullie daar zijn en voor later een hele goede terugvlucht toegewenst 🙋‍♀️met een extra koffer vol met mooie herinneringen aan deze reis
  7. Mahin:
    5 augustus 2019
    Een mooi reisverslag.Veel plezier deze dagen.