Hop on hop off

3 augustus 2019 - Oudtshoorn, Zuid-Afrika

Daar gaan we dan na een heerlijk ontbijtje vertrekken we naar de lokale markt in Sedgefield. Ondanks dat we er om 9 uur al zijn zit de hele boomgaard al te eten aan worsten, pizza's, fruit, koffie en allerlei zoetigheden.

IMG_5815

Het is er heel gezellig, naast veel eten en drinken zijn er ook allerlei standjes met eigengemaakte producten. Een uur is eigenlijk te kort, maar we moeten weer verder.... op naar het schooltje van het project van Riaan. Wat een snuutjes zijn het en wat zijn ze blij met onze producten die we gezamenlijk hebben gekocht. Senne heeft al meteen een vriendinnetjes, ze laten elkaar niet meer los, totdat we toch echt moeten gaan...

IMG_3394IMG_3391IMG_3398

Meteen vallen we terug in onze eigen realiteit een heerlijke lunch bij de struisvogelboerderij en een rondleiding door de boerderij. We mogen met ze knuffelen, eten geven en we kunnen een nekmassage krijgen.

IMG_3408IMG_3412IMG_3434

Dan rijden we door naar een grot met druipsteengrotten, vergelijkbaar met de grotten die we al gezien hebben valt deze wat tegen, maar goed we hebben het toch weer gezien. Lekker op weg naar ons hotel/lodge, gezellig knus plekje. Lekker opgefrist en nu met een kopje thee/wijntje/biertje bij het vuur van de braai.

IMG_3449

1. Esther:
    Mooi verhaal weer. Fijn dat jullie zo’n plezier hebben. 😘
  2. Pa en ma:
    3 augustus 2019
    Wat zijn het mooie kindjes je zal er zo eentje mee nemen !!!.Wat een dag weer. Veel liefs van ons voor allemaal.
  3. Mary:
    3 augustus 2019
    Mooie foto's weer. Kunnen wij ook mee genieten. Veel plezier nog.
  4. Loes:
    4 augustus 2019
    Haha knuffelen met een struisvogel. Dat kunnen niet veel mensen vertellen. Maar jij wel Marcel! Mooie ervaringen weer lieverds!😘
  5. Karin:
    4 augustus 2019
    Alweer een mooie dag! Alleen jammer dat het ontbijt niet was bij de struisvogelfarm, lekker met een eitje erbij ...... nog veel meer mooie dagen toegewenst en de groeten 🙋‍♀️