We zijn er!

19 juli 2019 - Johannesburg Tambo, Zuid-Afrika

Na een lange dag met een rustige vlucht van Amsterdam naar Johannesburg zijn we nu net op onze kamers.

Het vliegen viel ons allemaal 100 % mee, best fijne stoelen, lekker eten, filmpjes kijken, spelletjes doen, rondje lopen en dan om 21.05 uur landen we in Johannesburg.

Door de douane, waar ze echt alles op het gemak doen en een lachje er niet echt af kan, naar de koffers  die we al snel allemaal hebben.

Als we uit de aankomsthal lopen staat een blije Riaan (de gids) al ons op te wachten, we leveren onze koffers weer in :) (worden naar onze bus gebracht). De groep is compleet en we wandelen naar onze spiksplinternieuwe bus waar onze chauffeur J.R. ons de komende weken door Afrika rijdt. Het hotel is op 10 minuten afstand....

Het duurt even voordat we onze kamers hebben, omdat onze boeking niet goed was doorgekomen bij het hotel, maar goed we hadden toen mooi even de tijd om de komende weken met onze gids Riaan door te nemen. Als we de sleutels dan hebben worden we met een busje naar onze kamers gebracht, het was ook echt ver.... nog geen 50 meter!

Nu lekker slapen, want om 9 uur moeten we weer in de bus zitten op weg naar Pretoria...

1. Pa en ma:
    20 juli 2019
    Dat was zeker een lange dag ,gelukkig dat het vliegen is mee gevallen. Liefs van ons.
  2. Caroline van Welie:
    Hallo allemaal, wat fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. Wij wensen jullie heel veel plezier!
    Theo en Caroline
  3. Mieke:
    22 juli 2019
    Ietwat laat, was de 19de en 20ste augustus ook druk en had erge pijn in m’n schouder. Nu nog trouwens 😒
    Alles naar wens bij jullie, fijn 😊