Laatste safari

30 juli 2019 - East London, Zuid-Afrika

Vanmorgen lekker beetje uitgeslapen, na het ontbijt vertrekken we voor onze laatste safari in het Inkwezi park. Met de jeep vertrekken we, over weer een flinke hobbelige weg. We zien weer zebra's, giraffen, impala's en ook witte leeuwen. Prachtig weer.

IMG_3180

Daarna gaan we met de quads door het park, wat een ervaring voor de meiden kon het niet snel genoeg gaan, helemaal zwart van het zand kwamen we weer terug. Onderweg zien we zebra's en een groep buffels. We waren net op tijd weer van de weg af, want ze stonden al klaar om ons tegemoet te komen.

4d0696c2-def0-457e-b14d-f9fdf7ab8a62

Op de terugweg naar de lodge gaan we nog langs het strand, schelpen zoeken en de kids springen in de Indische Oceaan, brr

KTGBHpY5Tpe6jgZoCPufXg

1. Tineke:
    30 juli 2019
    Wat leuk dat jullie het zo geweldig hebben....smeagol mist jullie wel hoor 😿.....en de wonderen zijn de wereld nog niet uit.....ze laat zich helemaal beknuffelen 😻.....veel plezier nog verder en welterusten voor later 😴😴
  2. Pa en ma:
    30 juli 2019
    Wat een prachtige dag! ! Dat was genieten met de quats en de zee. Groetjes van ons.
  3. Mieke:
    30 juli 2019
    Hé familie jullie houden t wel vol daar, mijn rug en knieën hadden t allang opgegeven 😅 een fijne avond nog en ben benieuwd wat de volgende plannen zijn 😘🤗🥰🥰
  4. Petra Merkus:
    30 juli 2019
    Wat geweldig dat jullie zo genieten. Daar kan geen hobbelige weg tegen op. Nieuwsgierig naar jullie volgende avontuur 😊
  5. Karin:
    Alweer zo’n mooie dag!
    Dat is toch genieten dat je dat met elkaar mag beleven: