Donderdag 25 juli, dag 7 alweer..

25 juli 2019 - St Lucia, Zuid-Afrika

Wat gaat de tijd toch snel, vandaag beginnen we alweer aan dag 7.

Na het ontbijt bezoeken we een lokale markt, hier wordt nog echt handwerk verricht, armbandjes maken, met een handnaaimachine slippers (plakkies) maken, de paprika's worden glimmend gepoetst en een hele vrachtwagen vol met sinaasappels.

We verlaten Swaziland weer en trekken Zuid-Afrika weer in, rond 2 uur komen we aan bij Sluwesluwe, een natuurpark waar we nog een keer een safari maken. Op zoek naar een mannetjes leeuw en neushoorns, yeeeehhhh we hebben ze gevonden!

Goed kijken dan zie je de leeuw!

Na nog een dik uur in de bus, komen we aan alweer in het donker, snel naar de kamers, verslag schrijven en dan een hapje eten.

We genieten allemaal volop, maken lange dagen, maar dat is het meer dan waard!

1. Karin:
    25 juli 2019
    Als ik het verslag zo lees genieten jullie volop, heerlijk! Ik ben benieuwd naar jullie volgende verslagen!
  2. Esther:
    Superleuk weer! 😘
  3. Mieke:
    25 juli 2019
    Wat een ondernemingslust!!! Hoed af, hier is t loeiheet en wij zitten binnen...alles pot dicht. Buiten is t nog steeds boven de 40 graden 🥵😅 Fijne avond en voor morgen nog een super dag gewenst 🥰🥰😘
  4. Mary:
    Leuk.om te lezen en we genieten van de foto's.
  5. Pa en ma:
    25 juli 2019
    Wat genieten jullie, en wat gaat de tijd toch snel .liefs van ons.