Alweer vroeg ons bed uit!

25 juli 2019 - Mlilwane Wildlife Sanctuary, Swaziland

Zo een verlaat berichtje over gisteren woensdag 24 juli, omdat de wifi hier niet op zijn best is, helaas nog geen foto's kunnen toevoegen dus die houden jullie tegoed...

Om 5 uur gaat de wekker weer, want we gaan op ochtendsafari door het Krugerpark. We rijden door het Krugerpark richting Swaziland.

Onze gids Elvis laat ons eerst de mooie zonsopgang zien, daarna zien we een hyena met 2 jongen langs de kant van de weg, die hadden we nog niet zo goed gezien.

Na een kleine stop rijden we door het laatste stukje heen, het is inmiddels al aardig warm geworden. Rond 11 uur verlaten we het park, nadat we nog mooie nijlpaarden, krokodillen en ook deze keer een struisvogel gezien.

Een snelle lunch staat op het programma, KFC en wat salade van de spar. We kopen toch maar zonnebrand want het is erg warm!

Het “uitchecken” van Zuid-Afrika naar Swaziland gaat snel, weer een stempel erbij. Bij de grens kijken we naar een zang en dansgroep uit Zuid-Afrika, wat een energie hebben die gasten zeg….

IMG_2757

Dan “checken” we in bij Swaziland, en weer een stekker en rijden we door dalen en over prachtige bergkammen naar de glasfabriek, wel 20 mannen en vrouwen zijn nog aan het werk op prachtige kunstwerken te maken, we kopen wat souvenirtjes voor het thuisfront.

IMG_2794

Om 17.30 uur zijn we in ons hotel, de Logoga Sun, druk hotel maar prima kamers. De hele NRV groep ligt op 1 grap, wat een lol zeg! We eten ala carte, het smaakt heerlijk en is prima betaalbaar.... nog geen 100 euro voor ons 7-en... De 27 gang (de groep pubers bij ons) zoals ze zich zelf noemen, gaan nog effe kaarten en dan is het toch echt alweer slaap tijd.

1. Pa en ma:
    25 juli 2019
    Het is wel de moeite waard om vroeg op pad te gaan, van al het moois dat jullie te zien krijgen.
  2. Petra Merkus:
    26 juli 2019
    Wat maken jullie mooie dingen mee. Ben echt jaloers maar is jullie zo gegund. Still enjoy iT. 😘
  3. Loes:
    27 juli 2019
    Mooie belevenissen!! Ja lange dagen, wij weten er alles van☺️ Maar zo de moeite waard!!! Veel plezier lieverds!